וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שיטת הלימוד החדשנית שגורמת לתלמידים לחשוב ולהצטיין

19.9.2017 / 16:47

יצאנו לאורט קריית מוצקין ושמענו מהתלמידים ומהמורים איך יוצרים שיטת למידה חדשנית, חווייתית ואפקטיבית, אשר מפתחת אצל בני הנוער יצירתיות ומעוררת בהם סקרנות. או בקיצור: לוח וגיר אאוט, isteam אין

צילום מסך

בית הספר של היום שונה מבית הספר של פעם. נכון, ישנם תלמידים, מורים, כיתוב וחצר, אבל התכנים וחוויית הלימודים שונה לגמרי. מהפכת המידע והחידושים הטכנולוגיים מחייבים את בתי הספר לצעוד יד ביד עם הקידמה, ולהתאים את ילדי המאה ה-21 למציאות המשתנה.

רשת אורט ישראל שמה לה למטרה לחנך את תלמידיה לערכים אשר יעניקו חוסן חברתי וחוסן כלכלי למדינת ישראל, על ידי הנפת שני דגלים: אהבת האדם ומדע וטכנולוגיה. איך עושים זאת? יש לרשת אורט ישראל לא מעט דרכים להגיע אל היעד, ואחת מהן היא מודל isteam (innovation science, technology, engineering, arts, and math) - למידה מבוססת פרויקטים בגישה מולטי?דיסציפלינרית המיועדת לכלל אוכלוסיית תלמידי בית הספר.

הלימודים בתכנית מתקיימים במרכזי חדשנות – חללי עבודה חדשניים כמו בחברות היי-טק, במסגרת שעתיים שבועיות הניתנות בתוך המערכת, מעבר לשעות הלימודים הרגילות. התלמידים מתחלקים לקבוצות, מגבשים רעיון לפרויקט, מחלקים ביניהם תפקידים. תוך כדי הם גם משתתפים בקורס יזמות. בשנה שעברה, למשל, קיבלו העשרה מסטארט-אפיסטים בוגרי 8200 ומסטודנטים מ?MIT שהעבירו קורסים ועזרו להם בפרויקטים. בסוף השנה מתקיים הפנינג שבו מציגים התלמידים את התוצרים.

רענן ברנובסקי יצא לאורט קריית מוצקין ושמע מהתלמידים ומהמורים איך יוצרים שיטת למידה חדשנית, חווייתית ואפקטיבית, אשר מפתחת אצל בני הנוער יצירתיות.

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • אורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully