וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיכוניסטיות ממודיעין שהמציאו שפתון "סם אונס" והופיעו ב-TED

18.9.2017 / 8:20

נועם וירדן מתיכון אורט מודיעין יצרו במסגרת פרויקט בית הספר שפתון המזהה סם אונס, וגרמו להתעניינות של חברות סטארט אפ. אחרי שהרצו במסגרת TED, הם מדברות על העבודה על המוצר ועל מקומן של הנשים בחברה הישראלית. צפו

צילום מסך

באמצע בדצמבר 2016 הטלפונים של נועם וירדן, תלמידות אורט מודיעין, צלצלו יותר פעמים מהרגיל והם קיבלו מבול סמסים. בתקשורת פורסם עליהן ועל עוד שלוש מחברותיהן, שזכו במקום הראשון בתחרות של מכון יעדים ומשרד הכלכלה אחרי ששבוע קודם הן פיתחו מוצר שזכה לעשרות אלפי תגובות אוהדות - ליפסטיק שמזהה את סם האונס במשקה ומתריע על הימצאותו על ידי צריבת השפתיים.

אליענה הייטנר, אחת מחמש היוזמות, סיפרה לוואלה! NEWS כי הקבוצה רצתה לסייע בתופעה הקשה. "החלטנו לעשות מוצר שמגיב לסם כי זה באמת משהו שחשוב, לכל גיל, ולא רק לגיל יותר מבוגר, זה יכול לקרות גם לנו. זו תופעה שמתפשטת והרבה אנשים נפגעים. רצינו באמת לעזור ולמצוא פתרון לדבר הנוראי הזה".

שלחנו את אושיית הרשת והבאזרית של וואלה !Buzzit גל גברעם לאורט מודיעין כדי לפגוש את נועם וירדן, לשמוע מהן איך מתקדם הפרויקט, שבעקבותיו אף העבירו הרצאה בוועידת TED היוקרתית ולשוחח על האופן שבו הן רואות את היזמות הנשית וכוחן של הנשים בחברה הישראלית. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully