וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את התלמידים הישראלים שזכו באליפות העולם ברובוטיקה

17.9.2017 / 7:52

תלמידי אורט מודיעין התחרו בארה"ב במשלחות מ-68 מדינות וחזרו עם מדליית זהב. אושיית הרשת והבאזרית של וואלה !Buzzit גל גברעם הגיעה אליהם כדי לשמוע על החוויה ולהבין איזו תרומה לסביבה מפיק הרובוט שפיתחו. צפו

צילום מסך

תלמידי כיתת הרובוטיקה של אורט מודיעין לא ישכחו את חודש מאי 2017. אחרי שזכו בתחרות הארצית, הם טסו לארקנסו שבארצות הברית כדי להשתתף בתחרות הרובוטיקה הבינלאומית FLL של ארגון FIRST. משלחות מ-68 מדינות הגיעו כדי להפגין את היכולות והיצירתיות שלהם. הנסיעה לארצות הברית הייתה חוויה יוצאת דופן ומגבשת, ורגע השיא היה זכייה במקום הראשון בתחרות. אלופי עולם.

הקבוצה כללה עשרה תלמידים משכבת ט' ועוד ארבעה תלמידי י"א שסייעו להם. הנושא השנתי של התחרות היה Animal Allies והקבוצה עסקה תכננה מערכת חדשנית לסינון גזי מתאן ופחמן דו חמצני מן המשק החי.

אושיית הרשת והבאזרית של וואלה !Buzzit גל גברעם הגיעה לאורט מודיעין כדי לדעת איך יוצרים רובוטים ואיזו תרומה לסביבה אפשר להפיק בעזרתם.

"התוצרים והערכים בקבוצה הם אלה שקבעו", אומר אריאל קליוץ, נציג נבחרת הרובוטיקה של אורט מודיעין, "אנחנו מתחרים בתחום החקר ובתחום הערכים. תחום הערכים בודק את הערכים של חברי הנבחרת כמו כבוד ושיתוף פעולה, ויש את המחקר שזה למעשה חברת סטארט אפ בפני עצמה. הנושא היה אינטראקציה בין בעלי החיים לבני האדם שבו מציעים פתרונות ורעיונות למען בעלי החיים".

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully