וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים למצטיינים? צפו בכיתת מדעני העתיד של ישראל

14.9.2017 / 9:08

הם עושים לפחות 30 יחידות בגרות, לומדים ביוטכנולוגיה ומערכות מחשב ועוברים סדנת מנהיגות. אושיית הרשת של וואלה !Buzzit גל גברעם הגיעה לכיתת נחשון באורט קריית ביאליק וביררה איך התלמידים משלבים בפועל בין השאיפה למצוינות לבין מימוש ערכים חברתיים. צפו

צילום מסך

"אדם טוב הוא אדם שהערכים מובילים אותו" , "אדם טוב הוא אדם שמוכן לתת מעצמו", "אדם טוב הוא אדם שלא חושב רק על עצמו". בית הספר אינו רק מוסד שבו רוכשים השכלה וכישורים חברתיים. זהו מוסד שבו מתחנכים ומעצבים את האישיות לפי ערכים מסוימים. הלימודים הטכנולוגיים וההנדסיים יחד עם השאיפה למצוינות וחדשנות הם הערכים אותם מטפחת רשת אורט, הרשת החינוכית הגדולה בישראל. שני הדגלים שמניפה רשת חינוך זו הם דגל אהבת האדם ודגל המדע והטכנולוגיה. איך הערכים והשאיפה למצוינות באים לידי ביטוי הלכה למעשה? אושיית הרשת והבאזרית של וואלה !Buzzit גל גברעם הגיעה לכיתת נחשון בבית הספר אורט קריית ביאליק, ופגשה את התלמידים שלומדים ומתחנכים לאור השאיפה למצוינות ולמימוש ערכים חברתיים.

בכיתת נחשון התלמידים מחויבים לבגרות ברמה של ארבע או חמש יחידות באנגלית ובמתמטיקה, עוברים סנדת מנהיגות ולומדים מקצועות מדעיים כגון פיזיקה, כימיה, ביולוגיה או לחילופין ביוטכנולוגיה, הנדסת תוכנה ומערכות מחשב.

מהי מנהיגות בעיניהם? מה זה אומר מבחינתם להיות מצוין? מה הם שואפים לעשות בעוד עשר שנים מהיום? הכירו את התלמידים שעושים לפחות 30 יחידות בגרות ושואפים להיות הדור הבא שיצעיד את ישראל לעבר מצוינות טכנולוגית ומדעית אשר מקדמת את פני החברה בארץ.

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully