וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבת אדם, מדע וטכנולוגיה יעניקו חוסן חברתי וכלכלי לישראל"

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל

5.9.2017 / 11:03

שנת הלימודים יצאה לדרך ובאולפן וואלה! NEWS ליוו את פתיחתה במשדר מיוחד. במהלכו התראיין מנכ"ל אורט צביקה פלג, שפירט מהם הדגלים אותם מניפה רשת החינוך הגדולה בישראל ואילו מקצועות חובה לקדם כדי לייצר דור עתיד לעולם הטכנולוגיה והמדע. צפו

צילום מסך

הלימודים הטכנולוגיים וההנדסיים יחד עם השאיפה למצוינות וחדשנות הם הערכים אותם מטפחת רשת אורט, הרשת החינוכית הגדולה בישראל. אתר וואלה! NEWS ליווה את פתיחת שנת הלימודים והחזרה לכיתות בית הספר ולחצרות גני הילדים במשדר מיוחד בהנחיית מרב מילר, ובמהלך המשדר התראיין מנכ"ל רשת אורט ישראל צביקה פלג על יישום ערכים אלה בפועל.

ברשת אורט 219 מוסדות חינוך וכמאה אלף תלמידים, והיא מתוקצבת על ידי משרד החינוך. "הרשת משרתת את כלל אוכלוסיית מדינת ישראל. האני מאמין שלנו הוא שוויון הזדמנויות והרשת משרתת את האוכלוסייה היהודית בחינוך הכללי, הציוני דתי והחרדי - שזו חדשנות גדולה מאוד היום", אומר פלג, "יש לנו כפרי נוער חרדיים ויש לנו תלמידים דרוזים, בדואים וערבים. רשת אורט ישראל פרוסה על פני 60 רשויות מקומיות ומקבלת באהבה גדולה כל תלמיד".

רשת חינוך עצמאית היא רשת לא פוליטית ויש שני דגלים אותם היא מובילה. רשות מקומית או מועצה צריכה להאמין באותם דגלים כדי להקים בית ספר שכזה בשטחה. "שני הדגלים הם אהבת האדם ומדע וטכנולוגיה. אנחנו מאמינים שערכים יעניקו חוסן חברתי ומדע וטכנולוגיה יעניקו חוסן כלכלי לישראל", אומר פלג.

בריאיון באולפן וואלה! NEWS הדגיש פלג את חשיבות המצוינות כפי שהיא באה לידי ביטוי בהגשת תלמידי אורט לבגרויות. "כדי לייצר דור עתיד לעולם הטכנולוגיה והמדע צריך ארבעה 'חמשים' - מתמטיקה, פיזיקה, אנגלית וטכנולוגיה, כלומר רובוטיקה או אלקטרוניקה".

לקריאה נוספת:

הרובוטים שמחברים בין צעירי ירוחם לילדי הבדואים

לוחמי הסייבר של העתיד: החממה שלא הכרתם של יחידת 8200

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully