וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים שפועלים מדי יום כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר

11.9.2017 / 8:42

אוראל שפשא מתנדבת בשנת שירות כדי לעזור לתלמידים, איתמר אליוביץ' הקים פרויקט שעוזר לבני נוער להתמודד עם קשיים ותומר בוזמן משתתפת בפרויקט הסברה למען ישראל. צפו בשלושה תלמידי רשת אורט שחולמים על חברה טובה יותר ועושים הכול כדי להגשים זאת

צילום מסך

הלימודים הטכנולוגיים וההנדסיים יחד עם השאיפה למצוינות וחדשנות הם הערכים אותם מטפחת רשת אורט, הרשת החינוכית הגדולה בישראל. אתר וואלה! NEWS ליווה את פתיחת שנת הלימודים והחזרה לכיתות בית הספר ולחצרות גני הילדים במשדר מיוחד בהנחיית מרב מילר, ובמהלך המשדר אירחנו באולפן השקוף פאנל של תלמידי אורט, שבו הם סיפרו כיצד מיישמים את אותם ערכים בבתי הספר ובתכניות הלימודים.

אוראל שפשא היא אחת מבוגרי אורט ליבוביץ' בנתניה, התנדבה לשנת שירות בבית הספר אורט בינ"ה, בשל רצונה להתנדב ולפעול בחברה. "אנחנו הולכים לבתי ספר ועוזרים לתלמידים בלימודים", סיפרה שפשא.

איתמר אליוביץ', תלמיד כיתה יב" באורט בנימינה, מתנדב ב"אורטוב", התכנית החינוכית של אורט לקידום מנהיגות, ערכים וקהילה. במסגרתה יזם את פרויקט UP, שנותן כלים לבני נוער להתפתח כתוצאה מהמשברים שהם עוברים. "בעקבות חוויה לא פשוטה שעברתי, החלטתי שמגיע לכולם לחוות את החוויות שלהם בתור הזדמנות, מקום להתפתחות, ולתת לבני נוער כלים איך לעזור לעצמם ולאחרים", הסביר אליוביץ'. "עד כיתה ט' שיחקתי כדורסל, הענף היה כל החיים שלי, לפני שעברתי לקבוצה חדשה כדי להגשים חלום, נפלתי על הקרסול, נפצעתי והכדורסל ירד מהפרק. יום אחד, אחרי שחזרתי ללכת, ישבתי בבית הספר. רציתי לקום לשיעור ולא הצלחתי. כל רגל ימין הייתה משותקת. היה המון פחד. היה תהליך לא פשוט לחזור ללכת, אבל למדתי מהקושי - למדתי להכיר את עצמי ופיתחתי כלים להתמודד".

תומר בוזמן, תלמידת אורט גרינברג קריית טבעון, משתתפת בפרויקט ההסברה המקוון של רשת בתי הספר אורט - eye 2 Israel. רותם את בני הנוער למערך ההסברה ומראה לבני גילם בעולם ישראל אחרת. "אנחנו מסבירים את ישראל ברשתות החברתיות", אמרה בוזמן, "היו לנו הרצאות ממשרד החוץ שבהן לימדו אותנו הסברה. מתוך הפרויקט הכרתי המון חברים שאיתם אני נפגשת".

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully