וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביל בבנימינה שמלמד על הקשר בין אצטרובל לחולצות דריי פיט

14.9.2017 / 9:01

קולטי שמש שזזים עם האור בהשראת הפרחים, צמח שבעקבותיו פותח הסקוץ' והאופן שבו לוטוס השפיע על פיתוח חליפות שחייה. גל גברעם ביקרה באורט בנימינה ונחשפה לשביל הביומימיקרי שמראה כמה המצאות פותחו בהשראת הטבע. צפו

ShutterStock

הביטו סביבכם, בעצים, בחרקים, בפרחים ובצמחים, שימו לב לבעלי החיים ותנועתם, למעוף הציפור ולאופן שבו החרקים זזים. הטבע אינו רק יופי נשגב אלא הוא מקור השראה לחוקרים, מדענים וממציאים. זה נכון לגבי הצורה, החומר, התנועה והמאפיינים של אותן המצאות. דגומה קטנה להמצאה שכזאת היא רובוט צר וארוך בעל מפרקים, כשבראשו מצלמה וגוף תאורה והוא יוצר בהשראת הנחש, כדי שיהיה מסוגל לנוע בתוך צנרת תעשייתית ויהיה ניתן לאתר בעזרתו תקלות, או לחילופין לחפש ניצולים בין הריסות בניין.

שלחנו את הבאזרית של וואלה !Buzzit, אושיית הרשת גל גברעם, לאורט בנימינה, כדי ללכת בשביל הביומימיקרי. באורט בנימינה לומדים איך לשפר את חיינו דרך הסתכלות על הטבע וקבלת השראה ממנו כדי ליצור פיתוחים טכנולוגיים, והשביל הביומימיקרי הוא הדרך שבה עוברים בין תחנות ומגלים איך צמחים, פרחים ובעלי חיים, גורמים לבני האדם השראה ליצור מוצרים שחלקם נראים לנו כיום מובנים מאליהם. צפו בגל גברעם צועדת עם איתמר בשביל ומגלה עד כמה הטבע משפיע על חיינו.

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אורט ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully